1. Bij de start van jouw inschrijving vult jouw opdrachtgever eerst jouw basis- en contractgegevens in. 

2. Na het doorzetten wordt automatisch voor jou een account binnen MyJAM! aangemaakt. Je krijgt dan per e-mail bericht met het verzoek jouw account compleet te maken. Hierna is het mogelijk om in te loggen en het inschrijfformulier aan te vullen met jouw gegevens. (Stap 4, 5 en 6)

3. Hierna controleert jouw opdrachtgever of jouw identiteitsbewijs geldig is. Hierna zet jouw opdrachtgever de inschrijving door naar JAM!. Wij verwerken de inschrijving en genereren jouw contract dat je digitaal kunt ondertekenen.  (Stap 7) Je ontvangt altijd een e-mail wanneer jouw contract klaarstaat ter ondertekening. 


Je kunt altijd inloggen in MyJAM! en klikken op 'Mijn inschrijving'. Daar kun je de status inzien en begrijp je direct wie nog een actie moet verrichten. Het zou kunnen dat het iets langer duurt voordat jij je contract kunt tekenen.


Het is mogelijk dat je een foutmelding krijgt als je je contract probeert te tekenen via de website van MyJAM!. Krijg je bijvoorbeeld de meldingen 'Session seems expired' of 'Code die ingevoerd wordt is niet geldig' te zien? Of werkt je sms-code niet? Zorg er dan voor dat je de MyJAM! app downloadt en probeer je contract opnieuw te tekenen via je app.