Het lukt niet om mijn contract te tekenen. Wat moet ik doen?

Gewijzigd op Wed, 20 Mar 2024 om 03:05 PM

1. Bij de start van jouw inschrijving vult jouw opdrachtgever eerst jouw basis- en contractgegevens in. 

2. Na het doorzetten wordt automatisch voor jou een account binnen MyJAM! aangemaakt. Je krijgt dan per e-mail bericht met het verzoek jouw account compleet te maken. Hierna is het mogelijk om in te loggen en het inschrijfformulier aan te vullen met jouw gegevens. (Stap 4, 5 en 6)

3. Vervolgens controleert jouw opdrachtgever of jouw identiteitsbewijs geldig is en zet jouw opdrachtgever de inschrijving door naar JAM!. Wij verwerken de inschrijving en genereren jouw contract dat je digitaal kunt ondertekenen.  (Stap 7) Je ontvangt altijd een e-mail wanneer jouw contract klaarstaat ter ondertekening. 

 

Je kunt altijd inloggen in MyJAM! en klikken op 'Mijn inschrijving'. Daar kun je de status inzien en begrijp je direct wie nog een actie moet verrichten. Het zou kunnen dat het iets langer duurt voordat jij je contract kunt tekenen.

 

Het is mogelijk dat je een foutmelding krijgt als je je contract probeert te tekenen via de website van MyJAM!. Krijg je bijvoorbeeld de meldingen 'Session seems expired' of 'Code die ingevoerd wordt is niet geldig' te zien? Of werkt je sms-code niet? Zorg er dan voor dat je de MyJAM! app downloadt en probeer je contract opnieuw te tekenen via je app. 

 

 

 

Mocht het nu nog steeds niet lukken, neem dan contact met ons op via:

Data@jamhoreca.nl of 020-8881477

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren