Waarom moet ik mijn legitimatiebewijs uploaden?

Gewijzigd op Wed, 20 Mar 2024 om 03:13 PM

Als je voor JAM! werkt, moet jouw opdrachtgever je inschrijven. De inschrijving is geslaagd als JAM! alle benodigde documenten correct en compleet heeft ontvangen. Een kopie van je legitimatiebewijs is hier onderdeel van. Pas na een volledige inschrijving is JAM! in staat om je jouw salaris uit te betalen. Daarom is het belangrijk dat je je gegevens op tijd en correct ingeeft.

 

Wij zjjn verplicht ons aan de ‘Bewaarplicht identiteitsbewijs’ te houden:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identificatieplicht/vraag-en-antwoord/wat-moet-ik-als-werkgever-doen-om-te-voldoen-aan-de-identificatieplicht#:~:text=Iedereen%20moet%20zich%20kunnen%20identificeren,kopie%20ervan%20in%20uw%20administratie.

Wij hebben een duidelijke kopie van het identiteitsbewijs bewijs nodig. Documentnummer, pasfoto en burgerservicenummer (BSN) moeten goed leesbaar zijn. Wij bewaren deze kopie in onze administratie voor eventuele controles, bijvoorbeeld door de Nederlandse Arbeidsinspectie. Wij zijn verplicht om de kopie te bewaren tot minstens 5 jaar na het kalenderjaar waarin de werknemer uit dienst is gegaan.

 

Lees ook ‘ Hoe moet ik de voor- en achterkant van mijn identiteitsbewijs uploaden tijdens de inschrijving?’  voor meer informatie.

Is een onderdeel van de inschrijving je onduidelijk? kun je natuurlijk altijd contact opnemen via:

data@jamhoreca.nl of  020-8881477

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren