Wat gebeurt er als één van jouwmedewerkers ziek wordt?

Gewijzigd op Di, 21 Mei om 4:33 PM

Wanneer een van jouw werknemers ziek wordt, meldt de betreffende medewerker dit bij jouzelf en bij JAM!. Ziekmelden bij JAM! doet de medewerker door te mailen naar data@jamhoreca.nl. De ziekmelding dient voor 11:00 bekend te zijn bij JAM! De afdeling ziekte en verzuim neemt dan contact op met de medewerker. Wanneer de medewerker weer beter is, dient de medewerker dit ook te melden aan JAM!, door ook weer een mail te sturen.

 

We hebben regelmatig telefonisch contact met jou over het herstelproces van jouw medewerker. Ook houdt ons verzuimsysteem je via de mail op de hoogte van het verzuimproces, zo ontvang je bevestigingen van ziek- en herstelmeldingen, rapportages van telefonische contactmomenten met jouw medewerker, en afspraakbevestigingen.  

 

Wij zijn verantwoordelijk voor het gehele beleid bij ziekte. In navolging van reguliere wet- en regelgeving, betalen wij jouw werknemer gewoon door en begeleiden hem of haar bij re-integratie. Jij hebt hier dus geen enkel omkijken meer naar. En de kosten van doorbetaling komen voor onze rekening.

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren