JAM! Helpt is een extra service van JAM!, bedoeld om jou als werkgever te helpen proactief te investeren in je personeel. Het gaat over de zorg en verantwoordelijkheid voor het welzijn van je mensen. We leveren natuurlijk al efficiënt payrollbeheer, HR-management, verzuimmanagement, en verzorgen juridische adviezen. Met JAM! Helpt gaan we voor meer dan dat.. we gaan voor gelukkig personeel, hogere werknemers betrokkenheid en minder ziekteverzuim. Het project richt zich op drie thema’s:
- Persoonlijke balans en comfort
- Professionele groei en bloei
- Werkomgeving (van werkplek t/m werkdruk en werksfeer)
Binnen deze drie thema’s bieden wij jou als werkgever diverse diensten aan. Hierbij kun je denken aan hulp bij het opzetten van een effectief alcohol- drugs en medicijnbeleid, een Risico Inventarisatie & Evaluatie, maar ook aan een vertrouwenspersoon voor je medewerkers, conflictbemiddeling, of (loopbaan)coaching. Je kunt meer lezen over de JAM! Helpt diensten in een van de brochures.
Mocht je gebruik willen maken van een van onze diensten of kun je een mail sturen naar jamhelpt@jamhoreca.nl. Er zal zo snel mogelijk contact met je opgenomen worden.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren