Ik ontvang de volgende foutmelding: "U bent niet geautoriseerd om deze handeling uit te voeren". Wat moet ik doen?

Gewijzigd op Wo, 20 Mrt om 5:32 PM

Deze foutmelding ontvang je omdat de inschrijving, medewerker of document volledig is verwijderd. Stuur JAM! een bericht zodat deze hersteld en weer gebruikt kan worden. 

 

Vanwege beperkingen in privacy-instellingen van browsers als Safari en Internet Explorer, adviseren wij om Chrome te gebruiken voor jouw MyJAM! werkzaamheden. Uiteraard kun je ook altijd de app van MyJAM! downloaden. Deze is geoptimaliseerd voor jouw telefoon en werkt altijd naar behoren. Download hieronder onze app. 

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren